Sunday 21 September 2008

升級

幼崇。

有個小男孩,很愉快地吃完一包愉快動物餅,滿手滿臉都黏了餅碎。

我:謙謙,你成手都係紫菜wor,不如去洗手丫~~~

帶他去洗手間洗手。想著小男孩多數平日都是跟媽媽上女廁吧,於是帶他去女廁。小男孩站住不肯進去。

小男孩:我唔要呢個,0個個先係我ga~~~~

唯有放他自己去男廁,我就在外面探頭看著。幸好裡面有個男人在,就教他洗手。洗好了手,小男孩呆呆地抬頭看著男人。

我:謙謙,出黎啦~~~~

男人:(指著我)洗完手,返去媽咪度啦~~~

小男孩很聽話,跑跑跳跳的來牽我的手。

……

……

……

噢。

4 comments:

ChrisTine said...

HAHA~好搞笑~~

詩詩媽媽~~~

陳微 said...

christine:

一定係我散發出溫柔既氣質...

一定係咁!!!

Unknown said...

=..........=

陳微 said...

bart:

雖然你隻字未打,我已經feel到濃濃既串既意味= =

咁對阿媽,真係生舊叉燒好過生你,衰仔